zaterdag 2 november 2013

Mandala Pauw


Dit is mijn inspiratie 'bron' dit werkstuk hing in de klas en sprak mij aan omdat het heel mooi getekend is en het ook is ook nog symmertrisch.























Dit is mijn eindresultaat, ik vind inkleuren met verf heel lastig en dat kan je misschien ook zien aan mijn mandala, ik heb er heel erg mijn best op gedaan.

Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten