Dit is mijn inspiratie 'bron' dit werkstuk hing in de klas en sprak mij aan omdat het heel mooi getekend is en het ook is ook nog symmertrisch.

Dit is mijn eindresultaat, ik vind inkleuren met verf heel lastig en dat kan je misschien ook zien aan mijn mandala, ik heb er heel erg mijn best op gedaan.
Groetjes

Geen opmerkingen:
Een reactie posten